مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-07سياسي

 برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی پیشگیری از غرق شدگی به مناسبت دهه فجر


رییس کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه گرامیداشت دهه فجر در مورد شرایط و اهداف آن توضیح داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، کمیته پیشگیری از غرق شدگی این فدراسیون به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برای اولین بار اقدام به برگزاری مسابقه هنری کرده است.

این مسابقه برای رده های سنی 2 تا 5 سال، 6 تا 9 سال، 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 سال به بالا در نظر گرفته شده است ضمن اینکه مهلت ارسال آثار از 10 بهمن ماه آغاز شده و تا 26 بهمن ماه ادامه دارد.

بیژن پیریایی مسئول کمیته پیشگیری از غرق شدگی با تاکید بر اینکه رویکرد و اهداف این کمیته برای کاهش آمار مغروقین گفت: مسابقه موردنظر هم در راستای رشد و پرورش فرهنگ ایمنی در آب و با هدف آموزش همگانی در خصوص خطرات اماکن آبی طراحی و به مرحله اجرا رسید.

وی با یادآوری پویش قرن بدون غریق و اینکه مسابقه نقاشی پیشگیری از غرق شدگی بخشی از این پویش است، خاطرنشان کرد که پیشگیری از غرق شدگی، خطرات اماکن آبی ، ایمنی در آب و شنای ایمن چهار محور در نظر گرفته شده برای این مسابقه است ضمن اینکه ارسال آثار از طریق سایت فدراسیون (DP.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی پیشگیری از غرق شدگی به مناسبت دهه فجر

 برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی پیشگیری از غرق شدگی به مناسبت دهه فجر